oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Friday, February 13, 2009

ak, ilmu dan duit....

salam due....

adoi... susah hati laa.... blurr ag ngn keje4 ak... x pasti ape aku nk skam... in term of living tru dis life r... ade je certain thing ak tau ap ak nak... tapi mcm x kesampaiam je.... n yg mmg 4 sure xkn kesampaian sgt belambak... loser.... heh... membebel bemde yg koram agak x paham kn.... lalallalla.... padam muke..... tititititiit....

urm...

actually aku agak risau ngan proses pembelajaran ak.... firstly is about my studio design.... in early stage... COMCEPTing... fat.... kene cari elements5 duniawi utk dijadikan sumber imspirasi lam senireka.... kenape perlu sume nh.... dh r aku x berape pamdai bende4 literature cmnih.... nk gebang4 things... gebang4 literally so peer akan terpikat.... mane aku mampu... aku seoram jujur... xnk gebang dh... heh.... susah laa.... tapi aku terpikat je kalo dengar4 rakan5 punye... hebat gile dioram manipulate alam sekitar.... reke i2 ini sedangkan rakanye soram nh mcm nk mati pkir ap nk di insperasikan.... ntah la... mumkim sbb dari kecik ag aku menentam sastera kot... stuck pn kat cini je... technically things mcm ad dh lam otak tapi kuram pasti nk kuakan cmne... luahan seoram yg semakin bodoh...

daaaa....

nh satu ag masalah.... pendaftaran utk sememster hadapan... adoi.... kene bayar yuram dulu rr....
n its due today.... mane ak ade duipt nak bayo byk4.... adoi.... segan r nk mimtak ngn paremts... tapi segan je r... last4 dioram gak ak carik.... naluri seoram anak... heh... tapi hajat di hati ad gak nk keje4 utk i2... tapi xde pn oram nk swoh ak keje..... susah la.... erm... miss my paremts....



style x fries ak...??? lalallalalaa...

tititititi...

ntah laa.... trase agak nk rebel hari nh.... erm... nk makan mcd.... xnk menyumbang kt oram jahat.... cmne rr.... adoi.....



ps... actualy ad je ak gebang5 lam nh.... nk sedap ayat... hipokript... manusia... ap ag r....

No comments:

Post a Comment