oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Tuesday, March 10, 2009

aku kawan ngn kapten Msia... dem..

salam...

beberape hari lepas...
amkle kiri ku rosak...
bahane dari membola dengan budak3 tahun due...
kecewa gile ingat dah xleh nk membola lagi...
trainim squash pn aku x trun....
sory coach...
sayang kaki punye pasal...

tapi tadi aku sonok...
rakan aku ajak membola kat luar...
jemputam utk main dengan team die...
n lawanye...
team sport planet ampang...
dalam team 2...
ade budak Malaysia men gak...
kapten Malaysia kate kawan aku tu...
bapak power...

sebagai ayam baru...
aku teruje...
bapak sonok...
pengalamam baru...
rase3 aku...
bapak aku pun tak pernah membola ngan player msia...
hahahahhahaha.....
even kalah berbelas4 balas 1...

ps... aku x score mumkim sbb amkle ku masih bodoh kot... mumkim ke...

No comments:

Post a Comment