oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Tuesday, March 2, 2010

terlepas puas..

salam...

seminggu lebih aku sibuk dengan alam lain... tidak sempat untuk diriku sendiri... yang dulunya itu adalah aktiviti rutin aku.. seingat aku.. cuti raya cina adalah yang terakhir... sehingga hari ini... aku puas setelah lama memendam... aku luangkan masa untuk itu... sangat meletihkan... kaki menggeletar... aku perlu berehat... tidur dengan lebih awal...


kesombongan seorang lelaki...


hobi yang normal bagi seorang lelaki... aku tidak berotak biru dalam penulisan di atas...

5 comments: