oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Wednesday, August 18, 2010

untuk bulan ini....

salam..

some food for thoughts...

its bulan Ramadhan, not just bulan puase... puasa sahaja tampe ambil pengertian Ramadhan sbenar masih x cukup... nid to think of it.. me myself...

science is all about time and space... architecture is about space n form... huge possibility for time n form... anyone can come out the connection... please...

categorizing architecture; low, med, n hi by its technology... haish... i cant deliver this well but its good to think of it...

philosophy = sleep...

heh... ni ngomelan pulak... dem..

dah lebey kurang sebulan dah tak post ape... hidup makin berubah... aku terase agak kekurangan lah sejak sbulan lepas... mase pun terase semakin singkat... banyak perkare nk kene buat tapi perasaan malas macam sangat sebati ngan aku...

pemikiran semakin matang... aku terase mumkin amalan aku masih kurang... x cukup... dada x terase lapang... ade je bende yg merusutkan otak... harap aku akan lebih ambil peluang di bulan Ramadhan nih...

ps.. malas nk check typo... kalo ade salah tolong tunjukkan... mampos ak x layan..

3 comments:

  1. just nak contribute untuk ruang komen

    thank u hahhaha

    ReplyDelete
  2. buat concept mapping ling..insyaAllah bleh...

    ReplyDelete