oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Thursday, September 3, 2009

bile nk kawim....

salam...

sbulan lebey kuram aku timgal benda nih... hari4 dok bukak n tgk blog oram je.. bolog sdiri pegi mati... lallalalala... ad gak pkir nk delete je bende alah nih tapi bile pkir4 balik... x rugi pn kalo x dlete... bukan rugi pn... x perlu pn mintak duit ngn mak bapak nk bayo bende nih...

erm...

it is september... dah 2 bulan ah aku abeh skolah... n dah 2 bulam ah aku jadik pekerje... thims gettim better... hari3 ah aku bangun pagi... sabtu ahad di kecuali kan... heh... bantai sampai tghari ah... tapi satu je aku slo sket... perngurusan wang... duit laju mcam air... air pn x selaju 2... sbulan gune baru bape imgit kne bayar....

malas nk tulis dah... saje nk update... xperlu bace emtri bodo ini...

ps... nk pulam awal...

3 comments: