oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Tuesday, September 15, 2009

cubaam mnjadi wanita...

aku tak produktif hari nih... mumkim sebab aku terkamtoi on9 facebuk pagi tadi... menyesal jugak ah... terus pemikiram jadik merosot sket... heh.... so skaram pn aku terus on9 tampe berkerje... lallalalalalalala.... update bende alah nih sket...

last wik opis aku ad wat iftar kat luar bersame oram5 kampom... iftar means bukak pose for those who arent familiar wif d word... heh... so 4 d first time... aku ade bergambor bsame4 teman4 ofis... so dgn ini aku reveal rakan4 baru lam 3 bulan nih..... otai4 ZSR....


dari kiri.. sharil - d architect.. sanol - project coord.. din - also project coord... en zaini - bos... aku-tukam sapu.... en syed - bos jugak... dan due lagi tu adalah rakyat tempatan...


heh... walaupun aku hanye pekeje bawaham... tapi positiom aku sbelah bos kot... lalallalalala.... heh... sebelah ke tengah4 antare 2 bos....

en zaini n en syed bramah mesra ngn penduduk tempatan...


membuat amal kebajikan di bulan ramadhan... merghormati i2... :D


for d last... otai3 zsr... heh.... nsib bek sume merokok...

heh.... 2 la budak3 yang aku jmpe 5 hari smimgu skam.... pempuam ad gak... tapi teman wanita aku mesti marah5 kalau aku ambik gambo dengan wanita4 kot... heh... pape4 pn layan gak dioram nih... even aku amtere yang kecik je dlam opis nih.. tapi rase la living among them... :D...

tititi..

dah nk empat stengah ah... nak berushe untuk pulam plop.... heh... 1 bende pn x siap 2day... harap x jadik amalam... bodoh..

tatata...

ps... mcm emtri pmpuam x..??? at least aku cube mendalami jiwa wanita... dem shit.... nk boa hancock... fat luffy....

2 comments: