oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Thursday, June 17, 2010

salam...

bloggim to blablablabla.... heh... dapat rase lah kelainan pade blog aku skam... dah jadik macam diari... kuram berpendapat... idea3 x dapat di bentangkan... pemikiran makin tumpul.. x pasti kenapa... mumkin aku terase senang untuk menulis kosong... terutamanya kisah3 perjalanan hidup... atau hanya sekadar penghargaan kepada mase4 yg aku telah lalui... memori...

heh...

sekadar selingan... mempromosikan blog kedua aku... harap rakan terus meyokom ini... PROJECT OH! PHOTOGRAPHY... bende nih hanis nye idea... same3 ngan reza... berminat... mnyatakan hasrat n dterime untuk join mereka... :D

ps... sebab x dapat tido aku updaate blog... perlu betulkan siang malam aku...

No comments:

Post a Comment