oh.. Speechless..

Oh.. Hello.. I'm Buling... Welcome to my blog and read all the craps I've written.. hoho... most of them are my ideology toward the world; experience and critics.. not that brilliant tho.. hoho... whatever it is... happy reading tho.. :D

Rakan4 Yang Mengikuti...

Monday, October 18, 2010

bacelah... sedap....






salam...

hidup aku makin berubah.. aku terasa itu.. mungkin bukan hanya hidup.. pemikiran juga berubah... aku terase aku sekarang juga lebih kompleks.. lebih tidak tahu menilai sesuatu perkara.. memikirkan perkara4 yang lebih membawa aku kepada soalan4 tepu... terlebih positif atau terlebih negatif... adakah 2 faktor ini benar4 wujud dalam penentuan buah fikiran.... perkataan atau simbol yang menyatakan sesuatu yang bukan fizikal... penyataan tentang ideologi ke atas ideologi.... simpul kait yang rumit untuk di kemukakan....

ps... semimgu lagi lah.....

No comments:

Post a Comment